skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

Czech Drift Series Gymkhana RD4 Litvínov

Komerční sdělení   15:27aktualizováno  15:27 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Krásný sobotní den, slunečné počasí a velké množství závodních aut bylo k vidění v Litvínově. Czech Drift Series zde pořádalo již čtvrtý závod Gymkhany.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Czech Drift Series Gymkhana RD4 Litvínov | foto: Zdeněk Voňka

Fotogalerie

To, že se Gymkhana stává více a více oblíbená je vidět hned na první pohled. Stále více jezdců ve všech kategoriích, více diváků a hlavně organizační vývoj je ten nejlepší důkaz. Na tento závod dorazili mimo jiné i drifteři z Německa. Trať byla větší a delší než posledně a na konci byl postaven jeřáb, který se podjížděl což byl nový a zároveň atraktivní prvek. Stavění větších tratí se zajímavými překážky je skvělé jak divácky tak pro jezdce. Je vidět, že tým Czech Drift Series Aleše Síly s Josefem Strnadem jako ředitelem závodu na této sérii usilově pracují a snaží se jí hodně posouvat. Tato trať se projížděla dvěma způsoby. První o něco málo lehčí pro skupinu STREET a druhý o kousek delší pro skupiny SEMI-PRO a PRO. To jak se drift seriál Gymkhana posouvá můžeme pozorovat i na vývoji techniky jezdců na jejich vozech i jízdě. Byli zde k vidění převážně neměcké automobily ale mohli jsme zde vidět i japonské vozy. Výkon aut začíná kolem 200 koní a Top auta z kategorie PRO dosahují až šestiset koní. Říkáte si, že šestset koní na motání se kolem sudu je moc? Gymkhana se jezdí na čas a proto jezdci používají semi-slick pneumatiky pro lepší trakci, aby byli rychlejší. Zpravidla čím více trakce, tím je pak každý kůň navíc bez pochyby výhoda.

Výsledky :

Kategorie STREET

1.místo Tuháček Tomáš

2.místo Bělina Zdeněk

3.místo Dvořák Jakub

Kategorie SEMI-PRO/PRO

1.místo Týbl Petr

2.místo Lála Tomáš

3.místo Scherubl René

Foto by : Zdeněk Voňka

https://www.instagram.com/z.v.lexicon/

Autor:

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz