skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

Hyundai Genesis demonstruje možnosti automobilky

  6:00aktualizováno  6:00
Autosalon Ženeva 2014 - Limuzína vyšší střední třídy zamíří na evropské trhy v omezeném množství. Nabídne to nejmodernější, čím Hyundai v současnosti disponuje.

Hyundai Genesis | foto: HyundaiSME.sk

Autosalon v Ženevě je místem, kde Hyundai prezentoval Evropanům novou generaci limuzíny Genesis. Automobil prezentuje schopností značky v oblasti technologií, designu, komfortu a požitku z jízdy.

Fotogalerie

Hyundai bude prodávat nový model v Evropě v omezeném počtu a vybranému okruhu zákazníků.

Design automobilu dlouhého 4 990 mm, širokého 1 890 mm a vysokého 1 480 mm představuje nejnovější interpretaci designové filozofie "fluidic sculpture" značky Hyundai.

Interiér ukrývá sedadla nastavitelná v 12 směrech

Hlavním designovým prvkem je šestiúhelníková maska ​​chladiče s bi - xenonovými světlomety a denním svícením včetně mlhových světel z LED.

Automobil s rozvorem náprav 3 010 mm umožní převážet v kufru zavazadla s celkovým objemem 493 dm3 ( VDA ).

Na starý kontinent se Genesis dostane jen v jediném výbavovém stupni zaměřeném na luxus. Důkazem má být velkorysý prostor, sedadla nastavitelná v 12 směrech, ale například i měkké materiály se sníženým odrazem světla.

Pohodlí zvýrazňuje elektrické přitahování dveří nebo automatické otevření víka zavazadlového prostoru, pokud majitel auta stojí v blízkosti po dobu alespoň tří sekund.

Abyste neusnuli, hlídá množství CO2

Hyundai Genesis by měl být prvním automobilem na světě, který disponuje senzorem na množství CO2 v kabině pro udržení bdělosti řidiče.

Z technického vybavení stojí za to zmínit HUD displej, adaptivní tempomat, monitorování mrtvého úhlu, systém kontroly nechtěného opuštění jízdního pruhu nebo protikolíznu výstrahu.

Menší displej přímo před řidičem Hyundai doplnil barevným monitorem s úhlopříčkou 23,4 cm a vysokým rozlišením. Kromě navigace a multimediálního obsahu je systém schopen uložit videozáznam na 64 GB pevném disku ( SSD ).

Do Evropy se dostane s jediným motorem

Součástí standardního vybavení nové limuzíny Genesis je systém prostorového ozvučení Lexicon Discrete Logic 7. Zesilovač s celkovým výkonem 900 W napájí soustavu 17 reproduktorů včetně subwooferu v kabině.

Bezpečnost při couvání zvýší Around View Monitor, který využívá čtyři miniaturní kamery na zobrazení prostoru kolem vozidla v okruhu 360 stupňů.

Pro pohon modelu Hyundai Genesis slouží jediný agregát - vidlicový šestiválec o objemu 3 778 cm3 z řady Lambda s přímým vstřikováním paliva.

Motor je vybavený kontinuálním variabilním časováním sacích a výfukových ventilů D - CVVT a nabídne maximální výkon 232 kW ( 315 k) při 6 000 ot. / min.

Točivý moment 397 Nm je prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky přenášen na všechna čtyři kola systémem HTRAC.

Na testování využili i zelené peklo

V Koreji si dali záležet i na rozložení hmotnosti, které dosahuje téměř ideální poměr 52:48. Podvozek využívá adaptivní tlumiče CDC s elektronickou regulací charakteristiky.

Pohon obou náprav, motor a převodovka umožní automobilu zrychlit z místa na 100 km / h za 6,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 240 km / h. Hyundai slibuje průměrnou spotřebu paliva 11,6 litru.

Limuzínu Genesis bude Hyundai pro všechny trhy vyrábět v závodě Hyundai ve městě Ulsan v Koreji.

Článek publikujeme ve spolupráci s auto.sme.sk

Autor: , SME.sk

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz