skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

reklama

TEST: Jak vypadá rodinný Hyundai po třiceti tisících kilometrech?

  5:21aktualizováno  5:21
Benzínový motor Hyundai i30 kombi nepodává lepší výkony ve zrychlení, akorát má nižší spotřebu. Prohlédněte si, co se nám líbí a co nás rozčiluje v polovině dlouhodobého testu.

Hyundai i30 kombi přesáhl polovinu plánovaného počtu kilometrů v testu a má za sebou první záruční prohlídku a servis.

Kromě standardních prací jsme v té době dali přezout auto na letní pneumatiky. Samozřejmě s přezutím klesla spotřeba minimálně o půl litru na sto kilometrů a samozřejmě se zlepšila i brzdná dráha ze 46 na 39 metrů.

Motor s novým olejem nepodává vyšší výkony, akorát má mírnější spotřebu. Zejména na silnicích mimo město a v jeho okolí umí jezdit těsně pod šest litrů na 100 kilometrů.

Běžně se vejdeme do 6,6 litru. Jedině na trase Banská Bystrica - Bratislava a zpět je spotřeba 7,5 litru, pokud se držíme přesně na limitu povolené rychlosti.

Stačí jít stejnou trasu tempem pod 120 kilometrů za hodinu a vejdeme se pod sedm litrů.Ve videu zaostřujeme svoji pozornost na kvalitu řazení převodových stupňů, na detaily s viditelnými stopami po používání a na obsluhu příplatkového palubního systému a budeme se věnovat navigaci.

Fotogalerie

Článek publikujeme ve spolupráci s auto.sme.sk

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz