skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

Mercedes už vyrábí velkoprostorovou třídu V

  6:00aktualizováno  6:00
Německá značka začala vyrábět třídu V. Pojízdný budoár má být plnohodnotným Mercedesem.

Mercedes Benz V | foto: Mercedes-BenzSME.sk

Koncem ledna představil Mercedes - Benz náhradu za van Viano a za třídu R , která v našich končinách není příliš populární.

Fotogalerie

Skok v kvalitě a způsobu provedení nás mile překvapil. Už to není "dodávka", ale plnohodnotný velkoprostorový Mercedes.

Mercedes upravil podvozkovou platformu tak, aby vyhovovala požadavkům kladeným na osobní automobily značky.

Nový model vyrábějí ve španělském městě Vitoria.

Z osobních vozidel pobral to nejlepší

Propracovaný exteriér se opírá o vzhled osobních vozidel. Designéři se jim chtěli přiblížit co nejvíce. Vidět je to zejména na přední masce a velkých předních světlometech. Ty mohou být vybaveny "Full LED" světelnou technikou.

Novinkou v dané třídě jsou i elektricky vyklápěné dveře zavazadlového prostoru.

Ani interiér nenechal Mercedes náhodě a nabízí prakticky vše, co má pro vozidla jiné třídy stejné značky. Nechybí nové dotykové ovládání multimediálního systému, moderní zobrazovací prvky před řidičem, vyhřívaná sedadla, kůže na palubní desce nebo precizní audiosystém Burmester.

Šestiválce zatím v nabídce nejsou

Pod kapotu se zatím dostanou jen čtyřválcové naftové pohonné jednotky o objemu 2 143 cm3.

modelV 200 CDIV 220 CDIV 250 BlueTEC
zdvihový objem ( cm3 )2 1432 1432 143
Výkon ( kW ( k) při 1/min )100 (136) při 3800120 (163) při 3800140 ( 190 ) při 3800
emisní normaEuro 5/IIIEuro 5/IIIEuro 6 / I
Kombinovaná spotřeba od ( l/100 km )6,1 ( 5,8 ) *5,7 ( 5,7 ) *- ( 6,0 ) *
Zrychlení 0-100 km / h ( s)13,8 (12,8) *11,8 ( 10,8 ) *- ( 9,1 ) *
Maximální rychlost ( km / h )183 (181) *194 (195) *- ( 206 ) *
* s automatickou převodovkou

V základní výbavě je na palubě asistent jízdy při bočním větru. Za příplatek Mercedes nabízí i aktivní parkovací asistent nebo kameru zobrazující vozidlo z ptačí perspektivy.

Vedle šestistupňové manuální převodovky bude na výběr i sedmistupňový automat 7G - Tronic a volitelný pohon všech čtyř kol.

Vozidlo bude dostupné v dlouhé verzi s délkou 5 140 milimetrů , rozvorem 3 200 milimetrů a prodlouženým zadním převisem. Kompaktní a extra dlouhá varianta budou následovat později.

Fotogalerie

Článek publikujeme ve spolupráci s auto.sme.sk

Autor: , SME.sk

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz