skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

Modernizovaný Volkswagen Polo ujede na jedno tankování 1400 kilometrů

  7:32aktualizováno  7:32
Volkswagen zveřejnil první fotky nového CrossPola. Pro fanoušky nízké spotřeby připravil dieselovou i benzínovou variantu BlueMotion.

Volkswagen CrossPolo | foto: VolkswagenSME.sk

CrossPolo hnané přední nápravou vychází ze svého předchůdce a nabízí dnes standardní balík úprav pro jízdu v lehkém terénu.

Tmavé plasty oživil stříbrnou

Z hlediska designu zaujmou stříbrné prvky ve spodní části nárazníků. Ty ladí se střešními lyžinami, novými 17tipalcovými koly a kryty zpětných zrcátek, které jsou stříbrné bez ohledu na barvu vozu.

Fotogalerie

Součástí balíčku je i typická ochrana z tmavého plastu na podbězích, vnitřních stranách blatníku a předním i zadním nárazníku.

Přináší šest motorů

CrossPolo, které debutuje příští týden na autosalonu v Ženevě, přijde s bohatou nabídkou motorů. Tři benzinové a tři dieselové motory mají výkon pohybující se v rozmezí 55 kW až 81 kW.

Všechny pohonné jednotky jsou vybaveny systémem start stop a splňují emisní normu Euro 6. V interiéru vozu najdeme nový kožený volant. V kůži je i řadicí páka a páka ruční brzdy.

BlueMotion má obrovský dojezd

Tak jako většina aut i Polo má svou úspornější verzi s názvem BlueMotion. Tu nabízejí v dieselové i benzínové verzi a bude představena po boku CrossPola na autosalonu v Ženevě.

Svou světovou premiéru absolvuje později v průběhu roku nový turbem přeplňovaný tříválec 1,0 l TSI s výkonem 70 kW. Nový motor pod kapotou Pola BlueMotion spotřebuje 4,1 l benzinu na 100 km.

Druhou možností v BlueMotion je TDI motor s výkonem 55 kW, který je se spotřebou 3,1 l/100 km úspornější než jeho tříválcový předchůdce o 0,2 litru.

V kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou a se 45 litrovou nádrží se dojezd nového Pola BlueMotion s naftovým motorem natáhl na teoretických 1400 km.

K nízké spotřebě napomáhá snížení aerodynamického odporu pomocí úpravy spodní části karoserie, i předního a zadního spoileru. Polo nezapomnělo ani na pneumatiky s nízkým valivým odporem.

Článek publikujeme ve spolupráci s auto.sme.sk

Autor: , SME.sk

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz