skok na navigaci skok na obsah

Automodul.cz

Pro ojeté vozidlo k autorizovanému prodejci

Komerční sdělení   12:53aktualizováno  12:53
Importérské certifikované programy tvoří významnou část trhu s ojetými vozidly a jejich podíl rok od roku roste. V současné době disponuje 12 importérů vozidel vlastními certifikovanými programy na prodej ojetých vozidel v rámci jejich autorizovaných prodejních sítí. Tyto ojeté vozy mají několik společných jmenovatelů: mají známou a doloženou servisní historii vč. kilometrového nájezdu, jasný původ a navíc jsou k nim poskytovány nadstandardní záruky. Historii těchto vozidel si online ověříte na www.zkontrolujsiauto.cz.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pro ojeté vozidlo k autorizovanému prodejci | foto: iDNES.cz

Fotogalerie

Celkem bylo v roce 2016 v tomto segmentu ojetin prodáno 67 374 vozidel, což bylo o 5,7 % více než v roce 2015. Leaderem v této oblasti jsou jednoznačně koncernové vozy (koncern Volkswagen) v čele se značkou ŠKODA Plus, které dohromady tvoří 79 % celého segmentu ojetin prodávaných v rámci certifikovaných programů. V rámci programu ŠKODA Plus bylo vloni prodáno 35 822 vozidel (6% meziroční nárůst). Program Das WeltAuto (DWA), což je program Porsche Česká republika - importéra značek koncernu Volkswagen, vloni prodal prostřednictvím 50 prodejních míst 17 527 vozů. Program nabízí mimo jiné záruku DWA, kterou lze uzavřít pro vozy až do sedmi let stáří a do nájezdu 200 000 km a bonus v podobě poukazu na nákup příslušenství a servisních služeb.

Jedním z nejvíce rostoucích programů byl BMW Premium Selection, který meziročně doslova poskočil o více než 28 %, když dealeři BMW v rámci tohoto programu vloni prodali 1 233 vozů. Značce pomohly především marketingové aktivity vč. nového webu www.bmw.cz/ojetevozy. Hlavním benefitem pro zákazníka je záruka 24 měsíců na vozy do 5 let stáří, či nájezdu 120 000 km, která je pro zákazníka zdarma. Letos plánuje BMW Premium Selection záruky ještě rozšířit na vozy do 6 let stáří, resp. 150 000 km.

Některé programy naopak klesaly, ale např. program Opel Certifikované Ojeté Vozy (OCOV) prodal vloni 331 se 6 dealery, kdežto v roce 2015 prodal 386 vozů s 9 dealery. OCOV tedy prodal sice méně vozů, nicméně v průměru na dealera se jedná o nárůst. Zároveň byl v roce 2016 spuštěn program OCOV oficiálně i na Slovensku.

Certifikovaný program Hyundai se vloni přejmenoval z i-Best na H-Promise a rozšířil počet dealerů zapojených v programu na 10. Novinkou roku 2016 je program Kia s názvem „Program ojetých vozů 3-6 let záruky“. Do programu jsou zařazena pouze vozidla značky Kia mladší 4 let a s nájezdem do 120 tis. km, tzn. každý vůz v programu má platnou tovární záruku.

 

Najdete na iDNES.cz

technická podpora: +420 734 517 369, eduard.vachovec@automodul.cz
AutoModul.cz | obchod@automodul.cz